Reklamacja posprzedażowa
Właśnie kupiłeś pojazd lecz nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu?
Nasz dział posprzedażny jest dostępny, aby pomóc Ci przy Twoim zapytaniu.

Sprawdź, czy Twoja reklamacja jest zgodna z naszymi CGV

Skompletuj wymagane dokumenty potwierdzające

Wypełnij formularz on-line w Twoim panelu klienta, sekcja "moje zlecenia"
Złóż reklamację
Aby Twoja reklamacja mogła zostać wzięta pod uwagę upewnij się że:
- - Twój pojazd został zaoferowany w kwalifikującej się sprzedaży (CGV)
- - Twoja reklamacja nie dotyczy części mechanicznych, jeżeli pojazd ma więcej niż 160 000 km przebiegu lub więcej niż 8 lat
- - Twoje roszczenie nie dotyczy części mechanicznych użytkowych
- - Żadna naprawa nie została przeprowadzona bez zgody VPauto PRO
Dokumenty potwierdzające

Zapytanie administracyjne
Brak dokumentów potwierdzających do załączenia
Wpisz zapytanie w polu "powód reklamacji"

zlecenie pojazdu
Zdjęcie szerokokątne
Zdjęcie licznika
Zdjęcia ilustracyjne
Estetyczne
Kwit wydania z zastrzeżeniami
Kosztorys lub oszacowanie
Mechaniczne
Diagnostyka ASO

zlecenie transportu/odbioru
Brak dokumentów potwierdzających do załączenia
Wpisz powód w polu "powód teklamacji"
Formularz reklamacyjny on-line
Przejdź do formularza dostępnego w Twoim panelu klienta w sekcji "moje zlecenia", wybierz pojazd, którego dotyczy reklamacja, kliknij "Reklamacja", wypełnij formularz i potwierdź.