Reklamacja posprzedażowa

Właśnie kupiłeś pojazd lecz nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu?

Nasz dział posprzedażny jest dostępny, aby pomóc Ci przy Twoim zapytaniu.

picto reglementation

Sprawdź, czy Twoja reklamacja jest zgodna z naszymi CGV

picto pieces justificatives

Skompletuj wymagane dokumenty potwierdzające

picto formulaire en ligne

Wypełnij formularz on-line w Twoim panelu klienta, sekcja "moje zlecenia"

Złóż reklamację

Aby Twoja reklamacja mogła zostać wzięta pod uwagę upewnij się że:

  • - Twój pojazd został zaoferowany w kwalifikującej się sprzedaży (CGV)
  • - Twoja reklamacja nie dotyczy części mechanicznych, jeżeli pojazd ma więcej niż 160 000 km przebiegu lub więcej niż 8 lat
  • - Twoje roszczenie nie dotyczy części mechanicznych użytkowych
  • - Żadna naprawa nie została przeprowadzona bez zgody VPauto PRO

Dokumenty potwierdzające

picto administratif

Zapytanie administracyjne

Brak dokumentów potwierdzających do załączenia
Wpisz zapytanie w polu "powód reklamacji"

picto requete vehicule

zlecenie pojazdu

Zdjęcie szerokokątne
Zdjęcie licznika
Zdjęcia ilustracyjne

Estetyczne
Kwit wydania z zastrzeżeniami
Kosztorys lub oszacowanie

Mechaniczne
Diagnostyka ASO

picto requete transport

zlecenie transportu/odbioru

Brak dokumentów potwierdzających do załączenia
Wpisz powód w polu "powód teklamacji"

Formularz reklamacyjny on-line

Przejdź do formularza dostępnego w Twoim panelu klienta w sekcji "moje zlecenia", wybierz pojazd, którego dotyczy reklamacja, kliknij "Reklamacja", wypełnij formularz i potwierdź.

Kontakt